Integrált kampány a Citroën WTCC-szereplésének támogatására

Márkák

A Citroën a 2014‐es szezontól gyári csapattal vesz részt a túraautó‐világbajnokságon. A magyar kampányt a Havas fejlesztette.

A kommunikáció legfontosabb célja, hogy eljuttassa az emberekhez a hírt: a Citroën már nemcsak a WRC-ben gyűjti a trófeákat, hanem 2014‐től gyári csapattal vesz részt a Túraautó-világbajnokságon.

A WTCC mezőnye május 3‐án és 4‐én a Hungaroringen vendégszerepel, és ez az esemény lesz a kampány legfontosabb állomása. A cél az embereket közelebb hozni a WTCC világához, ezért a májusi, mogyoródi futam előtt országos tesztvezetési akciót hirdetnek: bárki, aki egy Citroën márkakereskedésben kipróbálja a Citroën WTCC versenyautójának utcai változatát, a C-Elysée‐t, vagy bármelyik másik modellt, ingyenjegyet kap a hungaroringi versenyhétvégére. Ezen kívül elkészült egy Facebook-alkalmazás és microsite, amely minden fontos információt tartalmaz a WTCC világáról: folyamatos hírek, a Citroën WTCC csapat és a versenyautó bemutatása, részletes versenynaptár, illetve a világbajnokság állását is nyomon lehet követni a wtcc.citroen.hu oldalon. A Facebook alkalmazás részeként a túraautó-rajongók számára fejlesztésre került egy, a teljes 2014-es WTCC szezonon átívelő nyereményjáték, a Citroën WTCC Totó. A játékosoknak minden versenyhétvége előtt meg kell tippelni az időmérő (Q3) és a két futam első három-három helyezettjét. A helyes tippekért pontokat kapnak a versenyzők, amely alapján az adott versenyhétvége végén értékes Citroën ajándékcsomagokat lehet nyerni. Az a játékos, aki az egész évad során a legtöbb pontot gyűjti össze, a Citroën Racing vendégeként részt vehet a 2015-ös idénynyitó futamon, Marrakeshben.

Mind a WTCC microsite, mind pedig a WTCC Totó játék olyan multiplatform megoldással készült, melynek segítségével egyszerre használható asztali és mobileszközön, és látható a Facebookon belül is.

A kampány számos médiacsatornán keresztül kap támogatást: TV, sajtó, POS, online és FB PPC hirdetések.

(Fotó: Citroën)