A Puma új életre kelti a farmert

Márkák

Az újrafelhasznált farmeranyagokból készülő cipőkollekció bevételéből egy vietnámi árvaházat támogat a márka.

A PUMA sport,- és lifestyle márka legújabb kezdeményezésében egy vadonatúj farmercipő kollekciót hív életre. Ráadásul mindezt farmeranyagok újrahasznosításával teszi, ami a vietnámi Ho Si Minh-város életére is hatással van. Itt található a PUMA területi központi irodája és az a Be Tho nevű árvaház, amelynek a PUMA a 2014-es cipőkollekció teljes árbevételét felajánlotta.

A Be Tho Árvaház 136 árva gyermeknek ad otthont, az újszülött csecsemőktől kezdve egészen 16 éves korig. A Re-Cut kampányból befolyó összeget a PUMA a gyermekek étkeztetésére, orvosi ellátására és rekreációs tevékenységek kialakítására ajánlotta fel.

A Re-Cut kezdeményezésből megvalósult cipők megmaradt farmer anyagokból készülnek. Ezek tulajdonképpen már elkészült farmernadrágok levágott darabjai, amelyek egyébként minőségi anyagok, csak a farmerek gyártása során hulladékként megmaradnak. Ahelyett, hogy hulladékként a szemétbe vesznének a maradékok, a PUMA felhasználja őket, és ezekből alakítja ki a cipők felső részét. A Re-Cut cipők könnyűek és a tipikus lifestyle cipők formajegyeit hordozzák, felső részükön a már említett újrahasznosított farmer anyag található.

 

SOCIAL MEDIA