Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

Márkák

A két márka számos felületen erősíti egymást a közös aktivitás során.

2014. április 1-jén indult a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. kampánya a NoSalty közreműködésével, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek – mint a joghurt és a kefir – sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére. A „Nyiss a változatosságra!” megnevezésű promócióhoz a NoSalty külön microsite-ot is készített, hogy izgalmas tippeken és praktikákon keresztül mutassa be a magyar fogyasztóknak, hányféle finom falat is készülhet ezekből a natúr alapanyagokból.

A kampányban több ponton is összekapcsolódik a két brand: a NoSalty webshop mellett a felhasználó a receptoldali profiljával is beléphet a microsite-ra; a Danone felhasználóként jegyez több receptet a NoSalty-n, míg utóbbi logója feltűnik a promócióban résztvevő termékek csomagolásán is.

A promóció során 50 termékkód összegyűjtése (a Danone natúr joghurtok és kefirek 140g-os vagy 4×130 g-os kiszerelésű poharas termékeinek belsejéből) és a www.nyissavaltozatossagra.hu oldalra való feltöltése után, – félóránként egy 3000 Ft-os NoSalty vásárlási utalványt lehet nyerni, melyet a NoSalty Webshopjában 2014. augusztus 31-ig használhatnak fel.