Négy új ügyfél a „fapados” hibridkommunikációs ügynökségnél

Piac

A PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing elemeit ötvöző ArvaliCom négy új ügyféllel és egy szakemberrel bővült.

Az elmúlt év végén a Zepter Magyarország bízta meg az ügynökséget márkamegújítási törekvéseihez kapcsolódó kommunikációs feladatokkal, ami a cég PR, közösségi média, valamint branded content stratégiáját és annak megvalósítását támogatja.

Az ArvaliCom szintén tavaly év végén kapott felkérést a győri CARDO-tól közösségi média és PR projektek megvalósítására. Az online ügynökségi és PR tapasztalatokkal egyaránt rendelkező Sípos Péter beállásával nemrég 10 főre bővült ügynökség emellett a Hitelap International Zrt. számára lát el webes fejlesztéseket. A Zepter felkérés alapján, míg a CARDO zártkörű, meghívásos tender keretein belül választotta az ArvaliComot.

Az ügynökség ezen kívül februártól a Sarantis Hungary Kft. BU és a STR8 illatmárkáinak közösségi média és PR feladatait látja el az Admagic-kel közösen, meghívásos tender győzteseként. Az illatmárkák márciusban induló integrált kommunikációja főképp közösségi médiára és PR-re fókuszál.

“A hibridkommunikáció alkalmazása, vagyis a PR, az online marketing és a közösségi média konvergenciájára, valamint a branded content előretörésére alapozott egyedi stratégia, illetve korábbi projektjeink referenciái megágyazták a talajt, egyedi kompetenciáink, koncepciónk és ár-érték arányunk pedig megadták a végső lökést a konkrét megbízások elnyeréséhez” – véli Karvalics Attila, az ArvaliCom tulajdonos-ügyvezetője, aki korábban a MOL, a Dreher, a Coca-Cola és a Weber Shandwick berkein belül dolgozott felsővezetőként a kommunikáció, a közkapcsolatok és a stratégiai marketing területén.

(Fotó: Zepter.com)