Versennyel indult az Elle instagramja

Márkák

Divatfotó versennyel propagálják az Elle Fashion Show-t.

Nemrégiben indult a magyarországi Elle Instragram oldala, ahol egy nyereményjátékot indított a szerkesztőség. „Követed a divatot és ezt szívesen meg is mutatod?” – ezzel a felhívással fordulnak az Elle Fashion Show közönségéhez.

Az Elle arra kéri a divatrajongókat, hogy fotózzák le, milyen szettben érkeznek majd a fashion show-ra, majd a fotókat töltsék fel az Instagramra. A nyertesről a közönség is dönt: a legtöbb lájkot kapó fotó feltöltője közönségdíjat nyer, a közönség által 10 legjobbnak ítélt szerelésből pedig külön zsűri (az Elle főszerkesztője és divatszerkesztője, valamint Zipy) választja ki a szakmai nyertest.

Az Elle Instagram versenye április 2-áig tart. A nyertesek azon túl, hogy elmehetnek megnézni a magyar és francia tervezők kreációt, bemutathatják ruhájukat az ellemagazin.hu-n is, illetve magazin előfizetéssel gazdagodnak.

Az Instagram mellett az Elle a Facebook-ján is versenyre buzdítja rajongóit: Szegedi Kata ruhát nyerhettek azok, akik lájkolták posztjukat és helyesen válaszoltak a feltett kérdésre, most pedig Tomcsányi Dóri és a NUBU kollekciója lesz terítéken. Nem véletlen, hiszen ők azok a magyar tervezők, akikkel találkozhatunk a Millenárison is április 4-5-én az Elle Fashion Show-n.