SPAR-hűségpromóció és Everest-expedíció Klein Dáviddal

Márkák

A hegymászó a matricagyűjtő album mellett reklámmegjelenésekkel és termékfogyasztással is népszerűsíti a kiskereskedelmi láncot.

Klein Dávid a SPAR Everest Expedíció keretében arra készül, hogy idén májusban oxigénpalack nélkül mássza meg a Mount Everestet. Az expedíció április 6-án indul, s május végéig tart. A világ legmagasabb hegyét alig 200-an tudták palack nélkül megmászni, s hazai hegymászó még nem volt erre képes. A SPAR az expedíció főtámogatójaként biztosítja az ahhoz szükséges financiális hátteret, amely kiterjed az útiköltségekre, a teljes körű, jó minőségű felszerelésre, az alaptábori ellátásra, a logisztikai költségekre és az adminisztrációs díjakra. Ezen kívül Dávid rendelkezésére állnak a SPAR sajátmárkás élelmiszerek is.

A SPAR legújabb matricagyűjtő albuma a hegyvidék élővilágát mutatja be, így Klein Dávid küzdelme a magyar extrémsport sikeréért erősíti a Hegymánia promócióját is. A Hegymánia immár az ötödik matricagyűjtő akció a hazai SPAR életében a Dzsungelmánia, a Szafarimánia, az Óceánmánia és a Magyarország album után. Ahogy a korábbi matricás albumokkal, úgy ezzel is a SPAR célja a gyűjtőszenvedély felébresztése mellett az ismeretterjesztés. Az album ismeretanyaga, valamint az expedíció nyomon követése lehetőséget biztosít mindenkinek arra, hogy közösséget vállaljon olyan értékekkel, mint a környezetvédelem és a természetszeretet.

A 2014. április 03-tól május 28-ig, nyolc héten át futó promóció vezéralakja továbbra is Garfield. Az albumban számos rész van, ami magyar vonatkozású. Köztük található – hazai fotósok képei mellett – Klein Dávid hegymászó saját fotója is a Mount Everestről, illetve az általa írt „hegymászás 10 aranyszabálya”. További 4 oldal a magyarországi középhegységekkel és állatvilággal foglalkozik. A fejlesztésben újfent Hanga Zoltán, a Fővárosi Állatkert szóvivője segédkezett.

Klein Dávid felbukkan a Hegymánia reklámjaiban: a plakátokon, az áruházi hirdetésekben, illetve a tv-spotban is. A matricagyűjtő akciót és az expedíciót intenzív PR-kampány támogatja, amelyben az Index, a Class FM és a Ringier lapcsoport is médiapartner.

Frissítés:

Klein Dávid egyúttal a Casio G-SHOCK magashegyi tesztelője is lesz, útja során a hegymászók részére készített GW-9400 „RANGEMAN” modell képességeit fogja próbára tenni.

Dávidot Magyarországról egy profi meteorológus csapat segíti időjárás-előrejelzéseivel, de segítségére lesz a karóra is, amely alapvető légköri adatokkal látja el mászása során. A „RANGEMAN” ugyanis megjeleníti a napfelkelte/napnyugta időpontokat, a légnyomást és a tengerszint feletti magasságot, valamint a hőmérsékletet, és iránytűként is funkcionál.