PR-ügynökséget választott a SPAR

Márkák

A kereskedelmi lánc az eddigi közös projektek alapján választott ügynökséget.

A SPAR Magyarország Kft. a KRQ Communications céget választotta PR ügynökségévé. Az ügynökség eddig projekt alapon dolgozott a kereskedelmi láncnak, de az idei esztendőben állandó partnere lesz a vállalatnak. Az együttműködés az utóbbi években a legális letöltést népszerűsítő Starzone promóció, illetve a hazai élővilágot a Fővárosi Állatkerttel együttműködésben bemutató Magyarország matricás album PR-kampányára terjedt ki.

A megbízás keretében a PR-ügynökség feladata lesz a SPAR reklámkampányainak támogatása, a különböző sajátmárkák és hűségpromóciók kommunikálása, az ezekhez kapcsolódó egyes rendezvények szervezése, PR-filmek készítése, valamint a vállalat CSR-programjainak népszerűsítése.

(Fotó: SPAR Segítő kezek honlap)