Hosszú távú hűségprogram a Bonduelle-től

Márkák

„A Mi Zöldségesünk” pontgyűjtő akciót outdoor, print, online és social kampány is népszerűsíti.

A Bonduelle rendszeresen hirdet nyereményjátékokat, akciókat. Idén hosszú távú hűségprogramot indít elkötelezett vásárlóinak, amely több lehetőséget is tartogat a nyerésre, havi és negyedéves nyereményjátékok formájában.

„A Mi Zöldségesünk” elnevezésű hűségprogramban a Bonduelle microsite-ján regisztráció után, virtuálisan gyűjthetnek pontokat a vásárlók, bármely Bonduelle termék vásárlása után. A program során értékes konyhai eszközökre, többféle kedvezménykuponra és más ajándékokra tehetnek szert a gyors és hűséges vevők. A 2014. március 20-án startoló hűségprogramot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indítja el az élelmiszergyártó: citylight felületekkel a legnagyobb városokban – köztük Budapesten, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Debrecenben, Veszprémben – print és online hirdetésekkel a legolvasottabb női és gasztrolapokban, valamint közösségi média aktivitásokkal erősít a cég.

A „Mi Zöldségesünk” hűségprogram megvalósulásáért és a microsite fejlesztéséért a Rewart, a médiafoglalásokért a Universal McCann, a PR kommunikációért a Multeam360 csoport tagja, a Stern Communications, míg a kreatívokért a Redworks felelős a kampány során.