Van élet az ultrákon túl? – családbarát mérkőzésekért kampányol az MLSZ

Márkák

Családbarát-szektort alakítanak ki a stadionokban a ″kulturált szórakozás″ jegyében.

A Sport TV és a Magyar Labdarúgó Szövetség kampányt indít annak érdekében, hogy “minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen”.

Első lépésként kijelölték azokat a bajnoki találkozókat, melyek alatt a családi szórakozás kiemelt figyelmet kap. Az eseménysorozat március 22-én veszi kezdetét.

Bár az elmúlt években is jártak gyerekek, családok bajnoki mérkőzésekre, az MLSZ úgy ítélte meg, hogy a kívánatosnál lényegesen kevesebben. Ezen kíván változtatni a Sport TV Családbarát Stadionok kampányával. Ezentúl azonban nem versenyt rendeznek a klubok, illetve stadionok között, hanem az NB I-es csapatok arénáiba visz el egy-egy igazi Családbarát Mérkőzést. Az eseményeken a gyerekek és kísérőik Családbarát-szektorban szurkolhatnak, a félidei sorsoláson 200 ezer Ft összértékű családi hétvégét lehet nyerni.

„Immár hagyománnyá vált, hogy a tavasz a családbarát mérkőzésekről szól a Sport TV-nél. Úgy döntöttünk, 2014-ben nem egy csapatot vagy stadiont díjazunk, hanem minden NBI-es klubnak lehetőséget biztosítunk egy-egy Sport TV-n közvetített találkozón, hogy megjutalmazza saját szurkolóit. Célunk, hogy a hétvégi meccsnézés a család minden tagjának élmény legyen, minél több gyermek és nő induljon el az OTP Bank Liga mérkőzéseire” – mondta Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

„A Magyar Labdarúgó Szövetség 2010-ben elfogadott stratégiájában kiemelt helyen szerepel a nézőszám jelentős emelése. Ennek elérése érdekében számtalan olyan programot indítottunk el, amelyek azt a célt szolgálják, hogy a most meccsrejáró szurkolók mellé nagyobb számban csalogassuk vissza a nőket és a gyerekeket, a családokat a lelátókra. Minden olyan kezdeményezést, amely ezen a céljaink elérését segítik örömmel fogadunk és üdvözlünk. A Sport TV megbízható és kitűnő partner a magyar labdarúgás fejlesztésében, a Családbarát Stadionok kezdeményezésének sikere pedig, garanciát jelent arra, hogy a Családbarát Mérkőzés-program is eléri célját, közös célunkat” — értékelte a kezdeményezést Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője.

 

SOCIAL MEDIA