Selfie-zik a Ford

Márkák

Az egy dolog, hogy a felhasználók selfie-znek, de itt a márkázott verzió. A Ford felül a selfie trendre.

A tavalyi év egyik szava mindenképpen a selfie, azaz az olyan kép, amit az ember magáról lő telefonnal vagy fényképezőgéppel, aztán feltölti a közösségi médiába. A jelenségben a márkák is fantáziát látnak, legalábbis a Ford most azt szeretné, ha megtanulnánk, mi az a #Fordie. Nos, a #Fordie olyan selfie, amin az ember a Fordjával szerepel.

A Ford ezért heti rendszerességgel versenyeket hirdet majd az Instagramon, a Facebookon és a Twitteren, melyben arra kéri a Ford-tulajdonosokat, hogy csináljanak fordos selfie-ket, és töltsék fel azokat valamely közösségimédia-felületre #Fordie címkével. A legjobb képeket apróbb márkázott ajándékokkal jutalmazzák.

 

SOCIAL MEDIA