PR-ügynökséget váltott a Syngenta

Márkák

A világ legnagyobb növényvédelmi és vetőmag forgalmazó vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs partnerét.

A KRQ Communications nyerte el a Syngenta PR-megbízását. Az ügynökséget meghívásos pályázaton választotta ki a baseli székhelyű agrárvállalat, amely elsősorban növényvédelmi szerek forgalmazásával, illetve vetőmagok nemesítésével, előállításával és értékesítésével van jelen a hazai piacon. Az együttműködés a tavalyi esztendőben már megkezdődött, s az idei évtől teljesedik ki. A megbízás keretében az új PR-ügynökség feladata a növénykultúra-alapú integrált megoldások kommunikálása, a Syngenta szakmai rendezvényeinek és CSR-programjainak népszerűsítése, illetve egy PR-vezérelt social média stratégia felállítása.

A Syngenta együttműködési partnere a Magyar Élelmiszerbank Egyesület. A két szervezet évek óta közösen dolgozik az Élelmiszerlavina Programban, amelynek keretében civil szervezetek és települési önkormányzatok vetőmagra pályázhatnak, de a zöldségeket – helyi összefogás keretében – a rászorulók maguk termelik meg szakmai segítséggel, így az emberek a megszerzett tapasztalatok felhasználásával saját élelmiszer előállítására is képesek lesznek. Az új PR-ügynökség feladata az Élelmiszerlavina Program és az új nagykövet – Novodomszky Éva – kommunikálása is.

 

SOCIAL MEDIA