Romániai és szlovákiai sikerek a Kulcs-Softnál

Márkák

A demóletöltésekből történő értékesítés jelentősen növekedett. Idén cél az angol és az orosz nyelvterület.

A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. 2013-as árbevétele elérte az 1 milliárd forintot, ehhez hozzájárult a vállalat külföldi piacokra fókuszáló Key-Soft üzletágának produktivitása is.

2011. óta több mint 50 országból töltötték már le a Kulcs-Soft termékeit, emellett a vállalat ma tíz célországra irányuló aktív weblappal is rendelkezik.

2013. év elejétől a cég Key-Soft üzletágának kiemelt célpiacaként elsősorban Romániát és Szlovákiát választották, további tevékenységeivel pedig az angol és az orosz nyelvterületű piacokra fókuszált, ezen piacok termékbevezetéseit készítette elő.

A 2013-as évben magas konverziót eredményezett a demóletöltésekből történő értékesítés, az év eleji adatokhoz képest ez a szám Szlovákiában 38,5%, Romániában 270%-os növekedést hozott. A licencek számában is ez a tendencia mutatkozott, ugyanezen időszakra vonatkoztatva 44,7%-kal emelkedett.

A tavalyi év fejlesztési szempontból is releváns volt a Key-Soft számára, egy – funkcionalitás és design szempontjából is – új online számlázó és készletkezelő megoldással folytatták tevékenységüket az év második felében. Ezen kívül a naprakész lokalizációk lefejlesztésével a vállalat jelentős lépést tett a külföldi piacokon történő hosszú távú megerősödésben. Továbbá az év végére mind a román, mind a szlovák piacon megjelent az összetett igényeket kielégítő, webáruházzal integrált ügyviteli megoldásuk is. Várhatóan ez a piaci célcsoportjuk újrarendeződését eredményezi 2014 elejére – fogalmaz a cég közleménye.