Távozik Feitel Balázs a Millward Brown éléről

Karrier

Utódja a Synovate és a Nielsen mellett ügyféloldalon is megfordult.

Bodó Zoltán váltja Feitel Balázst a Millward Brown Hungary élén. “A Millward Brown a márka és kommunikációkutatások, valamint a kutatásra építő tanácsadás specialistája. Sokat kérdező, de pragmatikus ügynökség vagyunk, olyan elemzéseket szeretünk letenni az asztalra, amelyek valódi tanulságokkal szolgálnak az üzlet számára és nem a fiókban landolnak. Ehhez pedig nem csak kutatásokat kell nyújtanunk a szónak a hagyományos értelmében, hanem üzleti megoldásokat is. Ebben szeretném a saját hirdetői, ügynökségi és tanácsadói tapasztalataimmal is támogatni a piac szereplőit a sikeres márka- és üzletépítésben” – nyilatkozta kinevezésekor.

A szakember korábban megfordult a Philip Morris Internationalnél, ahol az uniós piacokért felelt piackutatási és stratégiai tervezési területen. Több mint hat évig a Coca-Colánál dolgozott hasonló területen, előbb magyarországi, majd közép-európai szinten. Több piackutatási cégnél is megfordult: a Nielsennél a 90-es évek végétől dolgozott, majd évekig vezette a Synovate Magyarországot.

Elődje, Feitel Balázs 2003 óta dolgozott a Millward Brownnál, 2009 óta ügyvezetőként. A jövőben saját vállalkozásában fog dolgozni, a marketingtanácsadáshoz képest más területen, ugyanakkor a bevezetés alatt marketing- és kutatási tanácsadással is foglalkozik – közölték.