A Benetton a márkák szintjén optimalizálna

Márkák

Nem csupán a háttérfunkciókat, hanem a stratégiai döntéshozatalt is szétválasztják a divatholdingnál.

A csoport három márkája – United Colors of Benetton, Sisley, Playlife – eddig közös termékfejlesztési és boltmenedzsment csapattal dolgozott, azonban mostantól teljesen szétválasztja őket az anyacég – írja a Marketing Week. A döntéseket is az adott márkára optimalizálva kell majd meghozni, nem pedig a Benetton Csoport egészének érdekeit nézve. A tervek szerint a márkaboltokat is teljesen szeparálják majd, egyedi boltkoncepciókkal, bolton belüli kommunikációs és merchandising megoldásokkal. Ennek célja, hogy az üzleten belüli élmény a marketingüzenetek közvetlen folytatása lehessen. Az átalakítási folyamat célja, hogy a Benetton visszanyerje a nyolcvanas években birtokolt rangját a ruházati cégek között – melyet azóta a Zara, a Topshop, a Gap és a H&M erősen megtépázott.