Vonzza a fiatal felnőtteket a Bacardi szabad szelleme

Márkák

A Bacardi új, globális kreatív kampánya a „Megszelídíthetetlen 1862 óta” koncepció jegyében készült, és a márka múltjából dolgoz fel fejezeteket.

A központi ötlet a márka szenvedélyes, a konvenciókkal és a körülményekkel dacoló szellemiségét testesíti meg – mondja Dmitry Ivanov, a rum kategória senior globális igazgatója az M&M Globalnak. A Bacardi Global Brands nemzetközi marketingigazgatója, Andy Gibson szerint a nehézségek legyőzésének üzenete a fiatal felnőttek körében az elnyomhatatlan szellem jelképévé teheti a márkát – éppen olyanná, amilyennek saját magukat is látják.

A BETC London által készített anyagok a különböző hosszúságú tévéreklámok mellett kültéri, nyomtatott és online megjelenéseket is tartalmaznak, és 2013-14 során 30 nylven jelennek meg világszerte. A vizuális megjelenést és a tipográfiát a kubai art deco stílus ihlette.