Új termékkel és befektetéssel erősödik a Synetiq

Új termékkel és befektetéssel erősödik a Synetiq
A magyar alapítású cég idén új, neuromarketinggel kombinált reklám tracking és pre-test szolgáltatást indított, melyet már nagy hazai hirdetők is használnak.

A Synetiq neuromarketing médiakutatási technológiája révén a fogyasztók tudattalan érzelmi és kognitív folyamatairól kaphatnak képet a tartalomgyártók. A különböző biometrikus szenzorokkal rögzített agyi és fiziológiai adatokat a cég által fejlesztett komplex rendszer értelmezi és alakítja át a döntéshozóknak hasznos üzleti tanácsokká. A Synetiqet 2014 nyarán alapította Ottlik Dávid és Divák Ádám, és a cég ügyfélbázisa azóta is rohamosan nő. A főként mérnökökből, data scientist-ekből és kutatókból álló csapat már Európa-szerte dolgozik hirdetőkkel, audiovizuális tartalomgyártókkal és ügynökségekkel. A cég növekvő ügyfélkörében olyan cégek tartoznak, mint a BBC, HBO, Tesco, Magyar Telekom, Vodafone, Egis, K&H Bank vagy a Young&Rubicam.

„Az idén indított reklám tracking és reklám pre-test szolgáltatásainkat ügyfeleinkkel folytatott állandó párbeszéd alapján alakítottuk ki, és folyamatosan törekszünk arra, hogy a lehető leghasznosabb terméket és üzleti tanácsokat nyújtsuk nekik. A mérnökeink által fejlesztett adatkezelő rendszerek és tanuló algoritmusok segítségével nem csak megmérni, összehasonlítani, hanem előrejelezni is képesek vagyunk egy reklám hatását a célközönségre” - mondta el Ottlik Dávid.

Az év eleje óta futó ad-tracking és reklám pre-test szolgáltatás már most is sok hazai hirdető munkáját és döntéseit segíti a telekommunikációs, banki, gyógyszeripari, kiskereskedelmi, és FMCG szektorokban. A Synetiq az év végéig egy megközelítőleg 1.000 televíziós és online reklámszpotból álló részletes benchmark adatbázist hoz létre a havi rendszerességgel kutatott reklámokból.

A társaságba a korábbi amerikai és magyar befektetők mellé most az Andgo Partners is csatlakozott. Az új befektetés a cég európai terjeszkedését és technológiájának továbbfejlesztését támogatja. A csapat az első két évben két főről nyolc főre nőtt, és idén még több mérnök, kutató és a médiapiacon jártas szakember csatlakozik majd.

„Több, a régióban jelentős üzleti sikereket elért üzletemberrel hoztuk létre az Andgo Partners-t és kiemelkedően innovatív, nagy potenciállal rendelkező vállalkozásokba fektetünk be. Örömünkre szolgál, hogy a Synetiq is bekerült a portfóliónkba. Partnereink üzleti tapasztalatával és kapcsolatrendszerével aktívan segítjük a cég európai terjeszkedését”- mondta el Treznyák Tamás, az Andgo Partners igazgatója.

A Synetiq egyik újítása, hogy drága orvosi laborfelszerelések helyett a felhasználók számára is könnyen elérhető hordható okos szenzorokat használ kutatásaihoz, melyek futótűzként terjednek tőlünk nyugatra. Egy nemrég megjelent előrejelzés szerint 2018-ig 250 millió okosóra és fitness tracker kerül a vásárlókhoz, melyeket a Synetiq médiakutatáshoz szeretne használni. „A célunk, hogy mi legyünk az a cég, aki elsőként használja fel a hordható szenzorokból kinyerhető új típusú adatokat a médiakutatásban” - mondta Ottlik Dávid.

„A hirdetői piacon már bevált tracking szolgáltatást merészen továbbgondolva a Synetiq olyan terméket indított, amely gyökeresen változtatja meg, hogy mit gondolunk a marketingkutatásról. A minőségre és gyorsaságra érzékeny hirdetők jól fogadják az új megközelítést. Az Andgo Partners új befektetése egy fontos mérföldkő a cég európai építkezésében”- tette hozzá Simó György, a DayOne Capital vezetője, a Synetiq egyik korábbi befektetője.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!