Új digitális ügynökség a hazai piacon

Új digitális ügynökség a hazai piacon
Digitális analitika, felhasználói élmény (UX) és keresőmarketing: ebben utazik a hazai ügynökségi piac egyik új szereplője, a Person leányvállalataként megalakult The Cave.

A cég egyik alapítója és stratégiai vezetője Boros Norbert, a Mito korábbi performance team leadere, a másik pedig Hampuk Richárd ügyvezető, a Person alapítója.

A The Cave elnevezés a 2012-es Obama-kampány híres big data-csapatának nevéből jött, ahol 50 ember gondoskodott a választói viselkedés elemzéséről és a választói magatartás előrejelzéséről. A The Cave ügynökség is adatvezérelt: az alapítók egy olyan céget akartak létrehozni, amely teljes mértékben a tényeken alapul. A cég szakemberei a három kiemelt terület mellett jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek az FMCG, bank, utazás és e-commerce iparágakban is.

Fő céljuk, hogy segítsenek az ügyfeleknek kiigazodni az egyre növekvő adathalmazban, az adatok üzletileg értékes cselekvéssé konvertálásában és a felhasználóközpontú szemlélet alkalmazásában.

„Ma már a legtöbb nagyvállalat rendelkezik azzal a technológiával, ami lehetővé teszi a digitális adatok költséghatékony gyűjtését, de részben azok szegmentálása, illetve a legfontosabb lépés, az adatokra épített cselekvések megtétele nagyon gyakran elmarad. Ebben kívánunk stratégiai és taktikai szinten segíteni” – mondta Boros Norbert.

A The Cave már ügyfelei között tudhatja a WMN-t, a PaintCocktailt, a Coca-Cola HBC-t és a Generali Biztosítót is.

A képen Boros Norbert, Hampuk Richárd és Fallmann Tímea PPC team leader


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!