Szolgáltatásokkal kísérletezik az Unilever

Szolgáltatásokkal kísérletezik az Unilever
A Persil három hónapos partnerségbe kezdett a mobil tisztítási szolgáltatásokat kínáló ZipJet startuppal, hogy jobban megértse a fogyasztói magatartást és a piaci trendeket.

Az erősen adatvezérelt módon működő ZipJet vegytisztító és mosodai szolgáltatásokat kínál Londonban, Berlinben és Párizsban. A startupot az FMCG-cég kereste meg az együttműködési ajánlattal. Az októberig futó Persil Wash & Fold projekt keretében egy márkázott weboldalon, illetve a ZipJet applikációjában jelentkezhetnek a fogyasztók – a ruhákat pedig értelemszerűen Persillel mossák.

A programtól az Unilever azt reméli, hogy a kiskereskedelmi paneleknél és a hűségprogramoknál mélyebb információkat szerezhet az új fogyasztói trendekről. Lorenzo Franzi, a ZipJet társalapítója szerint ők a demográfiai jellemzőkön túl ismerik az ügyfeleik böngészési és online vásárlási szokásait is. (A vállalkozó itt beszél az Unileverrel közös munkáról.)

Az Unilever az elmúlt időszakban vált aktívvá a vásárlók közvetlen kiszolgálásában: ennek a folyamatnak a része a Dollar Shaving Club felvásárlása, de 2014 végén indult első e-kereskedelmi oldaluk is, a Maille mustármárka számára.

(Forrás: Marketing Week)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!