Mennyit ér egy Pin?

Mennyit ér egy Pin?
A csupán néhány éve létező Pinterest közösségi média szolgáltatást tavaly kikiáltották a „következő nagy dobásnak a social kereskedelemben”. De a képjelölgető vajon tényleg jó az értékesítésben?

A Business Insider szerint 2013 második negyedévében a közösségi oldalakról érkező e-kereskedelmi forgalom 23%-át a Pinterest, 22%-át a Twitter adta – míg a sokkal több aktív felhasználóval rendelkező Facebook 28%-ot hozott. A Branding Magazine által hivatkozott Piqora-kutatás szerint egy Pin 78 dollárcentnyi értékesítést generál, és a Facebook posztokkal szemben nagy előnye, hogy akár hónapokig is aktív és jól kereshető marad.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!