IAB Europe kutatási díj rövidlista

IAB Europe kutatási díj rövidlista
Az IAB Europe közzétette a comScore által szponzorált 2014. évi Research Awards rövidlistáját. A kategóriák győzteseit május 20-án, a párizsi Interacton jelentik majd be.

Nick Hiddleston, a ZenithOptimedia nemzetközi kutatási igazgatója és a zsűri elnöke örömét fejezte ki, hogy az európai digitális kutatás innovációit és legjobb gyakorlatát díjazó versenyen egyre emelkedik a nevezések minősége, egyúttal a díj elismertsége is.

A kutatási díjat nyolc kategóriában osztják ki:

  • Márkázás
  • Reklámhatékonyság
  • Fogyasztói attitűd és magatartás
  • Mobilinternet
  • Közösségi media
  • Többképernyő
  • Közönségmérés
  • A kutatási költségvetés legjobb felhasználása

A Márkázás kategóriában olyan projektek indulhatnak, amelyek a digitális média értékét bizonyítják egy márka ismertségének vagy megítélésének értékelésében. Ezek közül rövidlistára került a német digitálisreklám-szövetség, a BVDW „A teremtés ereje” programsorozata az online kreativitásról; a Google és a Samsung Sticky-kutatása, melyben a táblagépek hatékonyságát mérték; az ITV Ad Sync, amely az összehangolt hirdetéseket vizsgálja; a Yahoo! France és a Coca-Cola közös, az online hirdetések offline eladásokra gyakorolt hatását mérő projektje; valamint a BBC „affluens kapcsolat” kutatása.

A listán magyar cég is szerepel: a Replise a Közösségi média kategóriában, a Vodafone Firsts kampány követésével került a legjobbak közé.

A teljes rövidlista a mellékelt dokumentumban található.

IAB Europe Research Awards 2014 Shortlist
Letöltés docx formátumban

Büttl Krisztián

Magyar Telekom

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!