Erős program, neves előadók az Interacton

Erős program, neves előadók az Interacton
A digitális gazdaság jövője mellett a márkaépítés fokozódó szerepe is terítékre kerül az IAB Europe konferenciáján.

Az IAB Europe idei, sorrendben a nyolcadik Interact konferenciájának (május 20-21, Párizs, Les Salons de L’Aveyron) témája „A növekedés új korszakának megteremtése”. Ennek kapcsán a következő kérdéskörök kerülnek napirendre:

  • Átfogó információk az európai digitális piacról, és kapcsolódásáról a nemzetközi trendekhez
  • A natív hirdetés, programozott vásárlás, a videó- és mobilhirdetések legfrissebb fejleményei
  • A digitális üzletet támogató mérőszámok és KPI-ok
  • A növekedést és a piacvezető szerep elérését támogató innovációk

Az előadók között több mint 20 ország 60 márkájának és digitális vállalatainak képviselői sorakoznak fel. A hirdetői oldal képviseletében a márkák szerepének fokozódó fontosságáról és a fogyasztók mélyebb bevonásához szükséges eszközökről olyan előadók fognak beszélni, mint például Michael Aidan, a Danone digitális vezetője és digitális márkaplatformokért felelős alelnöke; James Quarles, a Facebook EMEA régióigazgatója; Khurram Hamid, a GlaxoSmithKline globális digitális média igazgatója; Ariel Steinmann, a Hello bank! (a BNP Paribas online bankja) digitális marketingért felelős vezetője; Didier Barbé, az IBM France marketing- és kommunikációs vezetője; Alistair Shrimpton, a Meetic európai fejlesztési igazgatója; valamint Josh Grau, a Twitter EMEA régióért felelős márka- és stratégiai igazgatója.

A konferenciát megelőzően, május 19-én meghívásos Programozott Vásárlás Mesterkurzust tartanak hirdetők és ügynökségek részére a Microsoft France-nál. Május 20-án a digitális üzlet evolúciója, a 2014-es és azon túli európai előrejelzések, a kiemelt trendek és sikertörténetek, valamint a győztes tartalomstratégiák kerülnek terítékre. Május 21-én a digitális média növekvő hatékonysága, az európai digitális piac jövőjének építése és egy erős ökoszisztéma felépítése a téma.

(Testvérlapunk, a Médiapiac az Interact médiatámogatója. A fotón a tavalyi, barcelonai Interact helyszíne látható.)


Rejtő Györgyi

Béres Gyógyszergyár

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!