Piac

Mi vezethet egy cég bukásához?

Mi vezethet egy cég bukásához?

A magyar vállalatok legfőbb fejlődési gátja nem az anyagi eszközeik hiánya, hanem az alacsony szervezettségi szintjük.

TOVÁBB OLVASOM

Apple Watchtól a Fitbitig

Apple Watchtól a Fitbitig

Okoseszközökre és kiegészítőkre vonatkozó kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra.

TOVÁBB OLVASOM

Hét tanács luxusmárkák építéséhez

Hét tanács luxusmárkák építéséhez

A minőség, exkluzivitás és a kézművesség továbbra is fontos jellemzői maradnak a luxustermékeknek, de a fogyasztói igényeket is figyelembe kell venni.

TOVÁBB OLVASOM

Konferencia a munkaerőpiaci márkaépítésről

Konferencia a munkaerőpiaci márkaépítésről

Hogyan támogathatja a munkavállalók megtalálását és megtartását a hatékony munkáltatói márkaépítés – erre a kérdésre próbált válaszolni a rendezvény.

TOVÁBB OLVASOM

Márkák és minőségek

Márkák és minőségek

Időről-időre felbukkannak olyan hírek, hogy Magyarország vagy a régió a „nyugatinál” rosszabb minőségben kapná az ismert márkákat.

TOVÁBB OLVASOM