Piac

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során – állítja a GfK tanulmánya.

TOVÁBB OLVASOM

Eladja magyarországi fényforrás üzletágát a GE

Eladja magyarországi fényforrás üzletágát a GE

Tárgyalásokat kezdett fényforrás üzletágának teljes eladásáról a General Electric (GE).

TOVÁBB OLVASOM

A Háda és a Decathlon az Év internetes kereskedője

A Háda és a Decathlon az Év internetes kereskedője

A tizenegyedik alkalommal rendezett megmérettetésen közel 400 jelölt cég közül hirdettek nyerteseket.

TOVÁBB OLVASOM

A marketingigazgatók a média nyomában

A marketingigazgatók a média nyomában

A média komplexitásának növekedése gyökeresen átalakította a marketingvezetők prioritásait.

TOVÁBB OLVASOM

Fuzionál az fps webügynökség és Virgo Creative

Fuzionál az fps webügynökség és Virgo Creative

A cél, hogy nagy volumenben és hosszú távon is ki tudják szolgálni az ügyfelek jó digitális design iránti igényét.

TOVÁBB OLVASOM