Piac

Megvannak a hazai Ecotrophelia-győztesek

Megvannak a hazai Ecotrophelia-győztesek

Külhoni magyar egyetem diákjainak élelmiszeripari fejlesztése nyert az Ecotrophilián, ők képviselhetik idén hazánkat Párizsban.

TOVÁBB OLVASOM

Mennyit áldoznak a cégek a sportra?

Mennyit áldoznak a cégek a sportra?

Csak a régiónkban 350 millió dollárt költöttek már az idén sportszponzorációra

TOVÁBB OLVASOM

Tojáshéjakon lépdelés és üldözési mánia

Tojáshéjakon lépdelés és üldözési mánia

PR-stratégaként és kríziskommunikációs szakértőként egyre gyakrabban találkozom olyan helyzettel, amikor a megrendelő akár évtizedek óta sikeresnek hitt, de valójában rosszul szervezett belső vagy külső folyamatai okoznak válságot. Ezt támasztják alá 2017 legfontosabb krízistrendjei is: a tavalyi év összes hazai vonatkozású válságát áttekintő, Magyarország krízistérképe 2017 című kiadvány szerint ugyanis a mismanagement, vagyis a hibás vezetés és szervezés toronymagasan kiemelkedik a céges kríziseket kiváltó okok közül. A kiadvány társszerzőjének kommentárja a kutatás márkaépítéssel kapcsolatos tanulságairól.

TOVÁBB OLVASOM

Indokolt az óvatosság a használtautó-hirdetésekkel szemben

Indokolt az óvatosság a használtautó-hirdetésekkel szemben

A vizsgált autókereskedők több mint fele akadt fenn az elmúlt évben a megbízhatósági szűrők valamelyikén

TOVÁBB OLVASOM

Nemzetközi influencerekkel erősít a Post for Rent

Nemzetközi influencerekkel erősít a Post for Rent

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású ügynökség.

TOVÁBB OLVASOM