Újráztak az év ügyfélbarát biztosítói

Újráztak az év ügyfélbarát biztosítói
A kis- és közepes biztosítók kategóriájában a Signal Iduna második éve, míg a nagy biztosítók között az Aegon immár harmadik éve őrzi Az év ügyfélbarát biztosítója” díjat.

A közönségszavazásán mintegy 280 ezer értékelés érkezett mintegy 40 ezer ügyféltől, melyek alapján a nagy biztosítók közül az Allianz és a K&H, míg a kis- és középkategóriában a Wáberer és a Genertel biztosítók szereztek további dobogós helyeket.

A Napi.hu beszámolója szerint az ügyfelek az értékelt biztosítókat átlagosan 3,4-es értékre osztályozták. Ezen belül a nagy biztosítók átlaga 3,41, míg a kisebbeké 3,32 volt. Az eredményeket ismertetve Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. Folyamatosan javulnak az osztályzatok: két éve még 3,22 volt az átlag, amely tavaly már 3,35-re emelkedett.

A válaszadók a legelégedettebbek az egyes biztosítók termékkínálatával (3,49), illetve az ügyfélszolgálatok teljesítményével voltak (3,47). Vélhetően az eleve negatív kontextusnak is köszönhető, hogy a kárrendezés folyamata kapta a legalacsonyabb osztályzatot (3,27), és hűséges ügyfelek pozitív megkülönböztetését is sokan hiányolják (3,28).

 


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!