Újra a Pressinform nyerte a Huawei kommunikációs tenderét

Újra a Pressinform nyerte a Huawei kommunikációs tenderét
2014 óta zsinórban harmadszor lett a Pressinform Public Relations a Huawei Technologies Hungary kommunikációs partnere.

2014 óta zsinórban harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén. Az ügynökség 2020-ig látja el a világ egyik legnagyobb technológiai vállalatának magyarországi pr-feladatait. A klasszikus pr-tevékenységeken túlmenően a megbízás kiterjed a mesterséges intelligenciával, az innovatív ICT technológiákkal, az okostelefonos fotózással kapcsolatos kreatív projektek és influencer-kampányok kommunikációs támogatására is.

Az elkövetkező két évben is a Pressinform felel a telekommunikációs vállalat hazai reputációjának építéséért, valamint mindhárom (Fogyasztói, Vállalati és Carrier) üzletágának kommunikációjáért. A Huawei idén márciusban ismét tendert írt ki magyarországi pr-feladatainak ellátására – a vállalat kétévente versenyezteti az ügynökségeket –, amely során négy ügynökség közül választották ki a Pressinform pályázatát.

Ament Amarilla a Huawei marketing igazgatója elmondta: „Azért esett a választásunk a Pressinformra, mert a kiírt feladatokra olyan merész ötleteket és kimagasló színvonalú, komplex pr-megoldásokat kínáltak, amelyek nemcsak jól illeszkednek a termékeinkhez, márkánkhoz és a stratégiánkhoz, hanem a vállalat nemzetközi kommunikációjában is best practice-ként alkalmazhatók.”

A Pressinform 2014 óta folyamatosan dolgozik a Huaweinek, idén zsinórban harmadszor nyerte meg a vállalat tenderét. Az ügynökség és a Huawei kooperációjából az elmúlt négy évben többek közt olyan sikeres kampányok születtek már, mint a P10 széria hazai bevezetése Hosszú Katinkával, vagy az idei Valentin-nap alkalmából készített okostelefon-fókuszú kutatás, mely a készülékek emberi- és párkapcsolatokra vonatkozó hatásait vizsgálta Hevesi Kriszta szexuálpszichológus részvételével. A Huawei és termékei az elmúlt években folyamatosan egyre ismertebbek és elismertebbek lettek a hazai fogyasztók és üzleti partnerek körében, valamint a magyarországi médiában. A márka ismertsége a tavalyi év végén elérte a 88 százalékot, a brand consideration értéke pedig meghaladta a 37 százalékot, vagyis a magyarok több mint harmada veszi fontolóra a Huawei márkát, amikor okoskészüléket vásárol.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!