Új szintre lép az Assist-Trend

Új szintre lép az Assist-Trend
A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével teljeskörűen kívánja lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

Integrált termék- és szolgáltatáscsomagot alakít ki az Assist-Trend Kft. A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével teljeskörűen kívánja lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit. Komplex megoldáscsomagokat kínálnak majd a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is.

Túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra– mondta Bodrogai Ferenc a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője a társaság nemzetközi üzletember-találkozóján, Kecskeméten. A társaság először hét hazai márkakereskedőjének, valamint meglévő és leendő stratégiai partnereinek mutatta be új üzleti tervét, amelyben az Assist-Trend mint rendszerintegrátor, szövetségbe gyűjti stratégiai együttműködő partnereit, hogy a HoReCa szegmensben lévő ügyfelei széleskörű igényeit tudja kielégíteni mind higiéniai mind szolgáltatási területen. Az Assist-Trend új üzleti elképzelése egyesíti magában a partnerei szaktudását, minőségét és erejét, ezzel olyan kínálatot nyújt a HoReCa-piacon, amely nemcsak Magyarországon lesz egyedülálló, hanem az európai piacon sem találni ilyenre példát.

Az Assist-Trend komplex megoldáscsomagjai a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is. Az új üzleti terv integrált higiéniai megoldásainak jelentős része már ma is elérhető, ilyen például a szakszerviz, a higiéniai tanácsadás, a padozatápolás, az online vegyszeradagolás vagy az Assist-Trend megújult honlapjának folyamatosan bővülő Tudásbázisa. A tervezett szolgáltatási portfólió a hagyományos higiéniai területeken túl kiterjed a vízkezelésre, a légtisztításra, az ipari takarításra a kivitelezéstől az üzemeltetésig, valamint a vendéglátóegységekhez kapcsolódó árnyékoló, pergola-, illetve télikert építésre is.

A nemzetközi üzletembertalálkozón résztvevő magyar és külföldi társaságok (köztük olyan világcégek, mint a Sutter, a Duni, a Miele és a Carrara) képviselői komoly üzleti lehetőséget látnak az Assist-Trend által megvalósítandó új modellben, ami igazodik a professzionális higiéniában tapasztalható tendenciákhoz, és egyben elébe is megy a piaci igényeknek. Egyetértettek abban, hogy egymást erősítve jobban ki tudják aknázni a turisztikai piac Magyarországon és a régióban egyaránt megmutatkozó növekedését, és segíteni tudnak a HoReCa-szektor szereplőinek, hogy teljeskörű háttérszolgáltatásaik igénybevételével az üzletfejlesztésre tudjanak koncentrálni.

Bodrogai Ferenc hangsúlyozta: az elkövetkező hetekben márkakereskedőikkel, meglévő és leendő stratégiai beszállítóikkal, szolgáltató partnereikkel leülnek tárgyalni az új együttműködés további részleteiről, a sikeres magyarországi rendszerkiépítés után pedig hosszútávon a nemzetközi piacra is szeretnék értékesíteni a franchise modellt.

Az Assist-Trend új üzleti modelljében kínált termékek és szolgáltatások:

• professzionális higiéniai papírtermékek, vegyi termékek, takarítógépek és eszközök

• webes támogatás (vevőportál az ügyfelek rendeléseinek kezelésére, online Tudásbázis folyamatosan bővülő higiéniai szakmai információk, szöveges és videóanyagok)

• e-learning (munkatársak képzése és felkészültségük ellenőrzése)

• dolgozók webes koordinációja (a munkafolyamatok, munkahatékonyság online nyomon követése, teljesítménymérés)

• vegyszeradagolás (kézi és gépi vegyszeradagolási megoldások, automata, internetkapcsolatú adagolások, online nyomon követhetőség, vegyszer- és költségkontroll)

• szakszervíz (adagoló telepítések és karbantartások, adatbázis az ügyfél által használt rendszerek műszaki eszközeiről)

• víztisztítás (a bejövő víz bemérése, a használati igényekhez igazított vízminőség folyamatos biztosítása)

• légtisztítás (a levegőben lévő szennyeződések, allergének, baktériumok eltávolítása, rossz szag kiszűrése, az ehhez szükséges eszközök és szűrők biztosítása)

• padozatápolás (padozatok állapotának felmérése, próbatakarítás, különböző felületek szakértő tisztítása, útmutató készítése a technológiára és napi takarítási eljárásra)

• ipari takarítás (épületek, csarnokok, gépek, berendezések időszakos nagytakarítása, speciális felületek kezelése, higiéniai terv készítése a napi és heti takarításra)

• higiéniai szaktanácsadás (higiéniai problémák feltérképezése, akcióterv összeállítása, higiéniai képzések a munkatársaknak, igényekhez igazodó papír- és vegyitermék-portfólió összeállítása)

• árnyékoló, pergola- és télikertépítés (megoldások belső terek kiterjesztésére, árnyékolására, teljeskörű tervezés és kivitelezés)

 

 


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!