Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank

Új stratégiai kreatív ügynökséget választott az Erste Bank
A Cluso erősítheti tovább az Erste Bank Higgy Magadban márkakoncepcióját 2018 elejétől. Az ügynökség a pénzintézet vezetését széles kreatív platformjával győzte meg.

A Cluso lett az Erste Bank tavaly októberében kiírt kétfordulós, öt pályázó részvételével lezajlott kreatív ügynökségi tenderének győztese. A napokban kihirdetett nyertes 2018. elejétől veszi át az Erste Bank marketingkommunikációs feladait. A megbízás a bank lakossági és üzleti kommunikációjára is kiterjed.

Az Erste 2017-ben mutatta be új márkakoncepcióját, amely a Higgy magadban gondolat köré épül . Az ügynökség feladata elsősorban az lesz, hogy tovább erősítse ezt a márkapozíciót, és lefordítsa a bank pénzügyi szolgáltatásainak és üzleti termékeinek kommunikációjára is. Az Erste Bank Pr ügynökségi feladatait 2018-ban is a KNK Pr & Média látja el a lakossági, a vállalati és az üzleti területen is.

Elégedettek vagyunk azzal, hogy az elmúlt évek során a Young&Rubicam, majd a Team Red csapataival együttműködve  az Erste márka imázsát teljesen sikerült átalakítanunk. Nagy mérföldkő volt márka narratíva bevezetése tavaly ősszel: Aki hisz magában többet érhet el. nekik kell egy bank aki hisz bennük. Ehhez  a Team Red két nagyon erős filmet készített nekünk. A mostani tenderrel a célunk az volt, hogy megtaláljuk azt a hosszútávú kreatív megközelítést, amely az új narratívánkat egy valódi mozgalommá tudja fejleszteni. Természetesen a szemléletváltást az emberek pénzügyeire is ki szeretnénk terjeszteni, de örülünk, hogy  a Cluso egy ennél sokkal szélesebb kreatív platformot prezentált a számunkra - mondta Szabó Andrea, az Erste Bank marketing és PR igazgatója.

Horváth Lajos, a Cluso kreatív partnere szerint az Ersténél pontosan értik, hogy mennyire meghatározó szerepe van a márkáknak mind a fogyasztói döntésekben, mind pedig a bank sikeres működésének fenntartásában. De nem csak értik, hanem ennek megfelelően cselekednek is, és különös figyelmet fordítanak az Erste brand ápolására és további erősítésére. Nálunk jobban senki nem hisz a márkák erejében, ezért nagy örömmel dolgoztunk ezen a feladaton, és izgatottan várjuk a közös munkát - tette hozzá.


Aczél László

Young and Rubicam/MAKSZ elnök

Juhász Attila

Coop Hungary

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!