Ügynökséget váltott a Puma

Ügynökséget váltott a Puma
Pár hónappal azt követően, hogy egységes márkaplatformmal állt elő a Puma, már azt is tudni, ki felel a sportszergyártó termékeinek globális megjelenéséért.

Még a karácsonyi leállás előtt hajrában jelentette be a társaság, hogy a JWT New York nyerte el a globális kreatív megbízást. Novemberben közölte Björn Gulden Puma-főnök, hogy a Forever Faster szlogen jegyében egységesítik megjelenésüket. Ennél többet azonban nem lehetett kihúzni belőle; mint mondta, részletekkel majd 2014-ben szolgálnak.

Az új arculat feladataként jelölte meg akkor a cégvezető, hogy közelebb hozza egymáshoz tevékenységük két pólusát, a teljesítményt és az életstílust. Ennek megfelelően a JWT feladata először is az, hogy gyors és kreatív utakat határozzon meg és alakítson ki a cél elérése érdekében. A Puma által jóváhagyott eredmény pedig egy, az év második felében induló globális kampányban lesz megtekinthető világszerte. (Egy friss közlés szerint ez kapcsolódik a vállalat fennállásának 65.évfordulójához is.)

A sebességre alapozó Forever Faster kampányhoz időközben remek arcot is talált a társaság. December végén jelentették be ugyanis, hogy hosszú távú szerződést kötöttek Mario Balotellivel. Az olasz csatárra kulcsszerep hárul a teljes márka, de különösen a focitermékek kommunikációjában. Az biztos, hogy a sztár jól mutat majd a korábban leszerződtetett Usain Bolt, Sergio Agüero és Cesc Fàbregas társaságában, az viszont kérdés, hogy ha nagyon összejön az olaszoknak a nyári VB, a legyőzött csapatok rajongóinak mennyire érdemes bármit is Balotellivel hirdetni.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!