Épül az Iron Lady márka

Épül az Iron Lady márka
A BioTechUSÁ-val közös termékvonal bemutatóján Shane Tusuppal beszélgettünk az Iron Lady márka mögött álló csapat felépítéséről.

Hosszú Katinka, ötszörös világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó, olimpikon úszónő a BioTechUSA táplálékkiegészítő-gyártóval közösen piacra dobta az Iron Series termékcsaládot, amely az Iron Meal fantázianévre hallgató magas fehérjetartalmú, hozzáadott vitaminokat, ásványi anyagokat és rostokat tartalmazó étkezéshelyettesítő italport és az Iron shakert foglalja magában. A BioTech üzleteiben már kapható Hosszú Katinka második motivációs könyve is, Iron Lady - Az átalakulás címmel.

A tavalyi sikeres turné után elindul a The Iron Series Tour elnevezésű könyvdedikációval egybekötött országos road show is, ahol a rajongók a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak az Iron Lady-vel. A 20 szerencsés üzletet egy online szavazás segítségével a rajongók választották ki.

Shane Tusuppal, Hosszú Katinka edzőjével és férjével az Iron Lady márka mögött álló csapat felépítéséről beszélgettünk.

A rendezvényen kiderült, hogy egész komoly csapat áll mögöttetek. Hogyan alakult ez ki?

Ez a mi cégünk. Katinka az ügyvezető, és ugyan egyszemélyes vállalkozásként indult, de mára valódi cégként működik. Az ügynökségünknek határozott irányvonala van – persze néhány vargabetűt azért leírtunk az elején -, de most teljes egészében az Iron Lady és az Iron Nation márkákra koncentrál. Akik a cégben dolgoznak, rokoni kapcsolatban állnak Katinkával vagy régi ismerősei. Minden az ő ötletei, koncepciója köré épül.

Milyen szakemberek alkotják a céget?

Az egyik lány közvetlenül Katinkával és velem dolgozik, COO pozícióban. Ő intézi a napi üzletmenetet, minket helyettesít, amikor nem tudunk jelen lenni, mert edzésen vagy épp Világkupán vagyunk. Vele nagyon szoros Katinka kapcsolata, ő is olimpiai szinten úszott és az Egyesült Államokban járt iskolába, vagyis jól megérti a sport- és az üzleti filozófiánkat is, ráadásul határozottan kommunikál. Van pénzügyi vezetőnk és művészeti vezetőnk is, aki épp nemrég vett fel még egy embert, szóval már két fős a művészeti osztályunk. Mostanában vesszük át a raktárkészlet-kezelést és a disztribúciót is az összes Iron Lady-termék tekintetében. A sajtófőnökünk pedig a fotózásokat, a megjelenéseinket szervezi.

Tervezitek, hogy ezt a szaktudást más sportoló márkájának építésére is felhasználjátok?

Ez a cél, de nem akarjuk elkapkodni az akvizíciót, összegyűjteni egy látványos ügyféllistát, miközben az semmit sem jelent az adott sportolóknak. Törődni szeretnénk a sportolóinkkal, biztosítani, hogy elérhessék, amit el akarnak érni, megadni nekik mindazt, amit Katinka is megkap. Bízom benne, hogy hamarosan bejelenthetünk ilyen együttműködéseket. De a lényeg minden esetben az, hogy az adott név jelentsen is valamit az embereknek, ne csupán egy felirat legyen a pólón, hanem tartalom álljon mögötte.

Ha már pólókról esett szó: az Iron Lady ruhák már elérhetőek?

Az Arenával közösen kifejlesztett Iron Lady pólók, fürdőruha, úszósapka, valamint a sapkák és a könyvek a webshopunkon keresztül vásárolhatóak meg, az Iron Meal termékek pedig a BioTechUSA boltokban, ahol szintén hozzá lehet jutni a könyvekhez is. Hamarosan pedig további márkakiterjesztések is várhatóak.

(A nyitóképen a Toos Sports Agency csapata, bal szélen Shane Tusup.)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!