Ázsiában kampányol Lengyelország

Ázsiában kampányol Lengyelország
Pénzes turistákat csábítana az országba a lengyel idegenforgalmi hivatal, amely átfogó kampánnyal támogatja meg a vendégkeresést.

A Lowe Media által bonyolított kampány valamivel több mint a felét viszi el annak az 50 millió zlotynak, azaz körülbelül 3,6 milliárd forintnak, amellyel tavaly tavasszal kezdtek a tevékenységnek. Japán és India mellett Kína a harmadik fókuszterület; utóbbiban – ahol Pekingre, Sanghajra és Kantonra összpontosítanak - az internetes, nyomtatott és outdoor megjelenések mellett tévészpottal is operálnak.

A napokban bemutatott első tévés hirdetés - egy európai szemmel semmiképpen sem formabontó filmecske - négy szálra fűzi fel a tudnivalókat. Az üzenet szerint a történelmi és természeti attrakciók mellett lengyelföldön pezseg a társasági élet, jó shopppingolni. A keretsztori pedig adekvát: a jóképű és lovagias lengyel srác kíséri végig a látnivalókon a csinos kínai látogatót.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!