Álomkutatás a Sberbanktól

Álomkutatás a Sberbanktól
Sok évnyi külföldi spot adaptációt követően ismét forgatott itthon reklámfilmet a Sberbank. A tavaszi személyi kölcsön spotban a hitelkonstrukció előnyeire hívják fel a figyelmet úgy, hogy hétköznapi emberek titkos kívánságairól rántják le a leplet, megmaradva mindvégig a realitások talaján.

A Sberbank célja az, hogy a jelenlegi és jövőbeli ügyfelek tudják: a pénzintézet segít valóra váltani álmaikat. A spotot Szilágyi Fanni rendezte, a gyártásban pedig a hazai Wide Open Production működött közre, közölte a pénzintézet.

A 2018-as tavaszi kampányfilm a Sberbank több év kihagyás utáni első itthon leforgatott reklámspotja, eddig többnyire külföldi film adaptációkat láthatott a banktól a hazai közönség. A tavalyi koncepció alappilléreit, valamint a külföldi adaptációk pozitív hangulatelemeit megtartva, a hazai célcsoport igényeihez formált jelenetekben üzen a márka, ezúttal közvetlenül a magyar közönségnek. Az eddigi itthoni kampányok koncepcióját közvetítik a spotban, a 25-49 éves, főként családos célcsoport számára. Ennek megfelelően otthonukba, családi közegbe helyezik a szereplőket, akik a négy fal között titkos kívánságaikat hangosan kimondják.

A kampány koncepciója szerint gyakran a hétköznapi álmainkat a legnehezebb szavakba önteni. Amikor valami karnyújtásnyira van tőlünk, de végül mégsem érjük el, az okozhatja számunkra a legnagyobb csalódást. A tavaszi kampányfilm stratégiája ezekre, a mindennapjainkat mozgató motivációs rugókra, egyéni vágyakra épül – a Sberbank nem elérhetetlen álmokat, vagy gyerekkorunkban megfogalmazott magasztos életcélokat segít megvalósítani, hanem elsősorban a hétköznapi vágyak elérésben nyújt partneri segítséget. A Sberbank tudja, hogyan legyen támasz és jó tanácsadó a mindennapokban – ezt üzenik, ezúttal közvetlenül a hazai közönségnek a film alkotói.

A Sberbank, mint ahogyan az eddigi magyar kampányokban is, a tavaszi spottal a hazai közönséghez szeretné eljuttatni a márkamisszió legfőbb üzenetét: az egyéni vágyak és célok megvalósításában, megbízható és kiszámítható segítséget nyújt, kedvező személyi kölcsönök és hitelkonstrukciók formájában. Ezúttal nem külföldi spot-adaptációkkal, hanem hazai alkotók közreműködésével, az itthoni közönségre szabva kommunikálunk a magyar célközönség felé. Nagyon hálásak vagyunk Szilágyi Fanninak is, akinek tehetsége és szakmai tudása nagyban hozzájárult a reklámfim sikeréhez – idézik Lengyel Zoltánt, a Sberbank marketing igazgatóját.

Az integrált kampány több ügynökség együttműködésével fut: az online lábat az ADDICT és a Brandlift biztosítja, míg a PR részt a Lounge Communication viszi. A spotnak egy 20 és egy 30 mp-es vágata is fut, illetve preroll kampányként is használják. Hangulatát és képi világát tekintve egyfajta misztikusság lengi körül, amely aztán lassan eltűnik, és a happy end-nek köszönhetően a realitások mentén megfogalmazott üzenetté alakul át. Ahogyan a szereplők a jelenet végén szavakba öntik titkos kívánságaikat, úgy lesz közvetlenebb és még emberközelibb a márkaüzenet is.

A Sberbank a hazai reklámfilm forgatással még közvetlenebb kapcsolatot igyekszik kialakítani a magyar célközönséggel, és eljuttatni a brand egyik legfontosabb üzenetét: hiteles partnerként segít elérni személyes céljaidat, és személyi kölcsöneivel, többek között egyéni célok megvalósításában, és mindennapi problémák megoldásában nyújt partneri segítséget.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!