Websorozatban hirdet a Rauch

Websorozatban hirdet a Rauch
A Rauch, az Open Média és a Középsuli közös kampányában újra a fiatalos célközönség került a középpontba.

A legújabb reklámfilmnek és a teljes kampánynak a Rauch My Tea kollekciója mellett Eszter lesz az egyik szereplője, aki a népszerű websorozat, a Középsuli stábjának tagja. A spot képi világában a közösségimédia-felületeken már ismert effektek köszönnek vissza animációk formájában.

A reklámfilm mellett display kampány, PR-cikk, a cikkekre mutató Instagram és Facebook posztok és egy pályázattal egybekötött nyereményjáték biztosítják, hogy az üzenet minél szélesebb körben érje el a fiatalokat.

A pályázat utólagos kommunikációjában a Középsuli felületei mellet ezúttal is fontos szerepe lesz a közösségi médiának és a YouTube csatornáknak.

A kampány utolsó nagy durranásaként, a fogyasztók személyesen is találkozhatnak a Rauch termékeivel. A helyszín a Középsuli nyári tábora lesz, ahol a jéghideg üdítőitalok mellett, a résztvevők strandtáskát is kapnak ajándékba. A táborból a Középsuli helyszíni bejelentkezésekben és közösségi média felületeken is tudósítani fog.

„Az ügyfelektől érkező rendszeres visszajelzések mellett, folyamatosan figyeljük a nemzetközi újdonságokat és iránymutatásokat is. Nem pusztán megismerni akarjuk a piac változásait, hanem meg szeretnénk érteni a miérteket is, csak ezen a módon tudjuk megelőzni trendeket” – mondja a kampány kapcsán Huber Kornél, az hdOpen! ügyvezetője.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!