VB-burgonya

VB-burgonya
A McDonald’s történetében először módosítja egy promóció kedvéért a közepes és nagy sültburgonyák ikonikus csomagolását.

A labdarúgó Világbajnokságra készülve május 26-tól világszerte a VB-hez kötődő 12-féle design látható majd a burgonyák dobozán, melyeket a felkért művészek erre az alkalomra terveztek. Egy app segítségével pedig a telefonunkat a grafika elé tartva elindul egy góllövő játék is: a kiterjesztett valóságban a doboz a pálya, és a nyílása számít a kapunak, miközben a környezetben található többi tárgy akadályként viselkedik.

A projekt azt követően indult, hogy a McDonald’s kinevezte első digitális vezetőjét (Chief Digital Officer), Atif Rafiq-ot. A designmunkát a The Marketing Store vezette, az AR-koncepciót pedig a DDB ötlete alapján a Qualcomm és a Trigger fejlesztette ki, az előbbi Vuforia nevű platformján.

(AdAge via DesignTaxi)


Neulinger Ágnes

Corvinus Egyetem

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!