Tovább spórolna a marketingen a P&G

Tovább spórolna a marketingen a P&G
Marc Pritchard márkaigazgató a korábbi vágások után új megtakarítási lehetőségeket is ismertetett a vállalat jövőbeli marketingstratégiája kapcsán.

Egy elemzőknek tartott előadás keretében a Procter & Gamble felsővezetője a digitális gyártásban, a gyártások összevonásában, valamint az ügynökségi hálózaton belülről és kívülről érkező kreatív ötletek nyitott felhasználásában jelölte meg a további lehetőségeket. Az „open sourcing” ebben az esetben azt az SK-II márka esetében már alkalmazott módszert jelenti, ahol a márka vezető ügynöksége készíti az alapkampányt, azonban az ezen belüli egyedi projekteket külön megversenyeztetik. A tapasztalatok szerint ezzel akár 50%-os megtakarítás is elérhető.

Az évi 500 millió dolláros produkciós költség mellett Pritchard a médiában is megtakarításokat szeretne látni. Ahhoz, hogy a márkáik a vásárlási döntés pillanatában mindig előkelő helyen álljanak a potenciális fogyasztók fejében, a széles elérésről és a negyedéveken, hónapokon átívelő folyamatos jelenlétről nem mondhatnak le. A hatékonyságot és hatásosságot az elérés és a kontinuitás növelésével, valamint a médiamix – kereső, közösségi média, online, videó, mobil, print, televízió stb. - optimalizálásával tervezik elérni. A Tide esetében például az amerikai elérést 10-ről 20 százalékra növelnék nézettebb televíziós műsorok környezetében és magasabb elérésű digitális platformok választásával. Mindeközben a P&G egyre több rövid – 5-6 másodperces – videót alkalmaz majd, hogy kivédje a reklámkerülő viselkedést.

(Forrás: Seeking Alpha/Warc)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!