Social Media üzletággal erősíti közép- és kelet-európai jelenlétét a Growww Digital

Social Media üzletággal erősíti közép- és kelet-európai jelenlétét a Growww Digital
Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divíziót indít a Growww Digital, tovább erősítve pozícióját a régióban.

„Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a régiót hatékonyan lefedő közösségimédia-ügynökség híján nem tudtuk maximálisan kiaknázni a CEE piac előnyeit. Azt az űrt kívánjuk betölteni a közösségi médiában, amit öt évvel ezelőtt a performance marketing területén” – mondta Dunder Krisztián, a Growww Digital ügyvezetője.

Az új, közösségimédia- és márkakommunikációs üzletág tartalomfejlesztéssel és -menedzseléssel egészíti ki az ügynökség eddigi PPC (performance marketing) tevékenységét. Az újonnan induló divízió célja a közép- és kelet-európai régió több országában jelenlévő vállalatok kommunikációját összekapcsolni a social értékesítéssel, illetve kihelyezett anyanyelvi szakértőkkel lefedni a teljes közép- és kelet-európai régiót. Induláskor 5 ország – Magyarország mellett Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország – lefedettsége megoldott, az év végéig további 5 országgal tervezik a bővülést.

Az új divízió vezetője Mezei Alexandra okleves kommunikáció- és médiaszakértő, aki saját vállalkozásából érkezett. Mezei Alexandra a Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábbi nevén: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) szerzett kommunikáció és médiatudomány mesterdiplomát, valamint Csehországban és Írországban folytatott felsőfokú marketing-tanulmányokat.

Közel másfél évtizedes szakértői pályáján olyan innovatív kommunikációs projekteken dolgozott, mint az ELMŰ-ÉMÁSZ Facebook kommunikációja és social helpdesk bevezetése, a Sony Music nemzetközi művészeivel (Michael Jackson, P!nk, AC/DC, Beyoncé, Rod Stewart, Britney Spears, One Direction stb.) kapcsolatos lokalizált tartalmak webes és közösségimédia-megjelenése, közszereplők kreatív online tartalomfejlesztése (Keresztes Ildikó, Takács Nikolas, Muri Enikő, Kocsis Tibor), illetve nemzetközi márkák hazai népszerűsítése (eneloop, Panasonic Batteries, Geberit, Weishaupt).

A Groww Digitallel a MentorFM önfejlesztő mobilapplikáció kapcsán kezdődött együttműködése hamar közös értékteremtéssé fejlődött: a 3 év közös építkezése alapozta meg az új divízió létrejöttét.

Az éppen május 31-én 5 éves Growww Digital közép- és nagyvállalatok online növekedésének szakértői támogatására specializálódott, nemzetközi (CEE) performance marketing ügynökség. A vállalkozás ez év májusában bekerült Európa 13 legjobb digitális technológiai cége közé, miután a European Business Awards nemzeti győztese lett digitális technológia kategóriában.

 


Dunder Krisztián

Growww Digital

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!