Salonpas-kampányt indított a Sager Pharma

Salonpas-kampányt indított a Sager Pharma
„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. A Salonpas fájdalomcsillapító tapasz közel 50 országban kapható, gyártója az 1847-ben alapított japán Hisamitsu.

A kampány ügynökségeit tenderen választotta a Sager Pharma 2016 decemberében. A médiafeladatok ellátását a BellaCom nyerte, az új, gyógyszeres forma bevezetése alkalmából készült reklámfilm kreatív anyagainak elkészítését pedig az Effektív-Art reklámügynökségre bízta a hirdető. A reklámfilm gyártását a 4Cut stúdió végezte, Ádám György rendező vezetésével.

A kampány televízióra és az online marketing eszközeire épít. Az országos TV-kampányban a célcsoport számára leginkább releváns, az Atmedia által értékesített csatornák szerepelnek. Online médiában a Google AdWords teljes portfolióját tartalmazza a médiamix, kereső, képes és html5 display, GSP és YouTube hirdetések is futnak. Hlivják Richárd a BellaCom-tól elmondta: „Örülünk, hogy újabb hirdető tisztelt meg minket bizalmával az OTC szektorból. A Salonpas gyógyszeres tapasz készítményre integrált kampányt terveztünk a leghatékonyabb médiacsatornák használatával, emellett a SEO feladatokat is mi látjuk el a márkához kapcsolódó fajdalomcsokkentes.hu weboldal vonatkozásában.”

„Mivel a vártnál jóval több konzultációra volt szükség a termék gyártójával, a Hisamitsuval, a tendernyertes kreatív koncepciónk szinte az utolsó pillanatig formálódott. Öröm, hogy a feszített tempó mellett is olyan anyag készülhetett el, amivel a forgalmazó és a gyártó is minden tekintetben elégedett” – mesélte Bősze Balázs, az ügynökség account direktora.

Megyeri Kriszta, a Salonpas termékmenedzsere hozzátette, hogy az új forma magyarországi bevezetése fontos lépés a Salonpas termékcsalád életében, ezért külön öröm, hogy saját, hazai gyártású reklámfilm készülhetett.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!