Prémium pálinkamárkát vett a Veritas

Prémium pálinkamárkát vett a Veritas
A Veritas borkereskedés és Bárány Péter, a Rézangyal Kft. volt kereskedelmi igazgatója vásárolja meg a Márton és Lányai pálinkamárka jogait tulajdonló cég 50%-át, a forgalmazó mostantól a Veritas lesz.

Az utóbbi hetekben jelentősen átalakult a hazai pálinkapiac, a változás érinti az ország egyik top-prémium márkáját, a Márton és Lányait is. A folyamat azzal kezdődött, hogy a Coca-Cola HBC Kft. február elsejétől kizárólagos forgalmazója lett a Rézangyal termékeknek, és a tervek szerint március 31-ig a Rézangyal márka tulajdonjogai is egy, a Coca-Cola HBC-hez köthető céghez kerülnek. Tekintettel a Coca-Colával történt megállapodásra, a Rézangyal Kft. tulajdonosai úgy döntöttek, hogy a céghez kapcsolódó egyéb márkák disztribúcióját is kiszervezik a Rézangyal Kft-ből. A Márton és Lányai és néhány kisebb brand (Ördögi, Szemtelen stb.) esetében emellett célszerűnek látták a márkajogok értékesítését is.

„Miután több mint 10 évig dolgoztam a Rézangyal Kft. kereskedelmi vezetőjeként és az alapoktól vettem részt a márkák felépítésében, úgy gondoltam, hogy a jövőben tulajdonosként dolgoznék azok további fejlesztésén. Ehhez olyan partnert kerestem, akinek a disztribúciója országos, jó kapcsolata van a legnívósabb szállodákkal, éttermekkel, és lehetőleg olyan cég legyen, aki eddig a versenytársunk volt”- mondta el Bárány Péter (a képen), aki a marketingstratégiáért és a kiemelt szerződésekért felel majd.

Az együttműködés új piaci lehetőségeket nyit meg a Márton és Lányai számára, hiszen az évek alatt kiépített kapcsolatrendszerből a felek mostantól közösen profitálhatnak. A termékeket továbbra is Márton János főzi, a csomagolás és az ár is változatlan marad, így a Márton és Lányai megőrizheti piacvezető helyét a top-prémium pálinkák piacán.

A cég tervei szerint viszont új lendületet kaphat a termékfejlesztés és a kísérletezés, így a fogyasztók megismerkedhetnek a piacon eddig ismeretlen szuperprémium kategóriás GOLD50 sorozattal. Az új irányba azért vágtak bele, mert a pálinkafogyasztási szokások az elmúlt évek alatt sokat változtak. A magasabb alkoholfokú párlatok térhódításának köszönhetően a GOLD50 palackjaiba csak aranyérmet vagy az ennél is értékesebb champion díjat nyert pálinkák kerülhetnek.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!