Női fronton erősít a SAKKOM

Női fronton erősít a SAKKOM
A Batiste szárazsampon-márka tender keretében választotta partneréül a SAKKOM Interaktívot. Az ügynökség a márka közösségi kommunikációjáért felel.

A Church & Dwight Co., Inc. tulajdonában álló Batiste, amely több mint 76 százalékos részesedéssel a világ vezető szárazsampon-márkája, 2015 nyara óta van jelen Magyarországon. Az első év tapasztalatait követően 2015 év végén a márka új partnert keresett a közösségi kommunikáció menedzselésére. „A SAKKOM Interaktív által összeállított terv teljes mértékben összhangban állt a márka értékeivel, emellett az ügynökség a számunkra kiemelten fontos ügyfélkezelésben is kitűnt a tender során” – emelte ki Deli Károly, a Batiste márkát forgalmazó Sarantis Hungary Kft. brand managere. Az együttműködés 2016 júniusában indult el, a megbízás a Batiste közösségi aktivitásainak menedzselése mellett egyéb digitális pr megoldásokra is kiterjed.

„Nagyon örülünk, hogy egy olyan, világszinten vezető márkával erősíthetünk női fronton, mely Magyarországon nemrég került bevezetésre, hiszen ez nagyon sok kommunikációs lehetőséget rejt magában” – emelte ki Kozarek Andrea, a SAKKOM Interaktív szakmai igazgatója.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!