Mi a közös benned, Zsoltban és Paliban?

Mi a közös benned, Zsoltban és Paliban?
Így formálódik a Soproni új kampánya

Ha máshonnan nem, hát a korábbi Soproni kommunikációból már jól tudjuk, mennyi minden közös bennünk, magyarokban. Az új kampány változatlan kreatív platformra épít, de jellegzetes, magyaros karakterekre bontja tovább az alapüzenetet. Külön-külön mutatja be azokat a figurákat, amelyekben magunkra ismerhetünk.

Kicsit mind olyanok vagyunk, mint Zsolt, aki szereti halogatni a dolgokat, így az utolsó pillanatban fizeti be a csekkeket, és talán még annál is később hív szerelőt.

Vagy Pali, aki hadilábon áll a szerencsével, ezért sosem talál ketchupot a flakonban vagy papírt a gurigán.

A nagyevő, a vetítőgép, a partiarc, a karaoke királynő, a mindenhez is(!) értő, a biztosra menő és a roppant-elfoglalt mellett rengeteg olyan egyéniség is bemutatkozik a kampányban, amely nap, mint nap szembe jön velünk a munkahelyünkön, a családi összejöveteleken vagy a baráti körünkben.

Az új filmekben számtalan jól ismert figurával találkozhatunk az online felületeken és a social médiában, akik szerethetően mutatják be közös tulajdonságainkat. A Soproni facebook oldalán már most tesztelhetik magukat a fogyasztók, hogy ők mennyire drukkerek, halogatók, pechesek vagy kíváncsiak, de sok szórakoztató meglepetést tartogatunk a Soproni rajongóknak a későbbiekben is. Mert bármilyenek is vagyunk, a lényeg, hogy Sopronizás közben jókat nevessünk magunkon és a vicces hétköznapi szituációkon a haverokkal.

Az integrált kampányban a filmek mellett outdoor hirdetések, széleskörű online megoldások és több nagyszabású offline és online aktiváció is indul.

 

Stáblista:

Ügyfél: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.

Marketing igazgató: Palkó András

Senior Brand Manager: Molnár Orsolya

Junior Brand Manager: Targya Veronika, Gebri Anna, Balogh Fruzsina

Ügynökség: ACG Budapest

Kreatív igazgató: Nagy László

Stratégiai tervező: Farkas Erika

Creative Group Head: Sallai Ervin

Copywriter: Oláh Szofi

Art Director: Tarján Péter, Nagy Gergely

Business Unit Director: Szalai Sára

Account Manager: Herczeg Tímea, Kiss Virág

Producer: Fehér Nikolett

Gyártásvezető: Krékits Péter

Rendező: Kiss Rudolf Péter

Operatőr: Vecsernyés János

Zene: Fodor Máriusz

Utómunka: Melon Fx

Médiaügynökség: Starcom

Médiatervező: Szántó Dóra

Címkék:gazdaság, soproni

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!