Márkaépítő lazulás az OLX-szel

Márkaépítő lazulás az OLX-szel
Különleges megjelenéssel fogadta a fesztiválozókat idén nyáron az OLX: a szolgáltatás előnyei mellett az újrahasznosítást is népszerűsítette.

Az online apróhirdetési portál célkitűzése az volt, hogy közvetlen módon érje el a 18-35 éves fiatalokat és felhívja figyelmüket a használt tárgyak webes kereskedésének pozitívumaira. Az upcycling jegyében használt bútorokkal rendeztek be pihenő lounge-ot a fiataloknak az EFOTT, Fishing on Orfű és SZIN fesztiválokon, valamint egy pihenőstéget a B.my.Lake-en. Az OLX RELAX mobil töltőkkel, ingyenes WIFI kapcsolattal és közel 60 használt, vintage bútorral várta a fesztiválozókat - a márkával kapcsolatos, egyszerű kérdésekre válaszolók pedig lemosható tetoválásokat vihettek el ajándékba.

A lounge helyszín kialakításához kizárólag az OLX.hu oldalról válogattak berendezési tárgyakat, amelyeken egyedi OLX-es információs cédula hirdette a kedvező beszerzési összeget.

A közel 100.000 fesztiválozót elérő kampányt a Havas Media szervezte.


Czagler Zsuzsa

Havas Media

Horváth Gergely

Havas Media

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!