Már egy évtizede tart az égben is a kapcsolat

Már egy évtizede tart az égben is a kapcsolat
Tíz éve telefonálhatunk, sms-ezhetünk repülés közben

Történelmet írt 2008 márciusában az Emirates, amikor a fedélzeti újítások úttörőjeként elsőként engedélyezte, hogy az utasok repülés közben is kezdeményezhessenek és fogadhassanak telefonhívást, valamint szöveges üzenetet küldhessenek a mobiltelefonjukról. A repüléstörténeti mérföldkő tizedik évfordulóját ünnepli idén a légitársaság.

Az első fedélzeti mobiltelefonhívást 2008. március 20-án indították az Emirates Dubajból Casablancába közlekedő EK751-es járatán, azóta pedig több mint 2,8 millió hívást bonyolítottak a fedélzeten: 60 százalékuk kimenő hívás volt, de a repülőgépek utasai több mint 1 millió bejövő hívást is fogadtak a fedélzeten. A leghosszabb, 3 óra 50 perces telefonhívást Orlando és Dubaj között regisztrálták 2018. február 5-én, az elmúlt tíz év során pedig 87 millió szöveges üzenetet küldtek és fogadtak az Emirates járatain utazók.

Fedélzeti szórakoztatás és hálózati összeköttetés területén az Emirates mindig is az innováció éllovasának számított: amellett, hogy 2008-ban elsőként tették lehetővé a fedélzeti mobiltelefon-használatot, szintén az Emirates volt az első légitársaság, amely 1992-ben a flottában található gép összes ülését beépített TV-képernyőkkel látta el. Napjainkban is a legszéleskörűbb és legkorszerűbb szórakoztató és kommunikációs szolgáltatásokat biztosítják az utasok számára: a díjnyertes ice fedélzeti szórakoztatórendszer például több mint 3 500 különböző csatornát és 700 filmet kínál a világ minden tájáról, a tartalomcsomag pedig a jövőben tovább bővül majd.

Az Emirates folyamatosan hangsúlyt fektet a hálózati összeköttetés és a Live TV szolgáltatás fejlesztésére is: a légitársaság gépeinek több mint 70 százalékán (köztük az összes Boeing 777-200LR, valamint 777-300ER típusokon) elérhető a Live TV, míg Wi-Fi kapcsolatot a gépek 98 százalékán, azaz a flotta szinte teljes egészén biztosítanak. A repülőgép bármely osztályán utazók 20MB ingyenes mobiladatforgalmat kapnak, melynek köszönhetően az Emirates fedélzetén csaknem 1 millió utas kapcsolódik a világhálóhoz minden hónapban.

A fedélzeti Wi-Fi szolgáltatás bővítésének részeként az Emirates Skywards tagok különleges előnyöket is élvezhetnek a tagsági szintjüktől és az utazási osztályuktól függően - a First és Business osztályon utazók például ingyenesen használhatják a teljes Wi-Fi hálózatot.

A TripAdvisor Travelers’ Choice® Awards for Airlines szavazásán 2017-ben az Emirates-t választották a világ legjobb légitársaságának, az APEX Passenger Choice Awards múltheti sanghaji díjátadóján pedig a legjobb közel-keleti fedélzeti szórakoztatórendszer, a legiobb Wi-Fi szolgáltatás, valamint a legjobb utazási élmény regionális kategóriájában arattak győzelmet.

 


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!