Lufthansa + változások + kihívások = igen

Lufthansa + változások + kihívások = igen
Új globális kampányával a légitársaság igent mond a változásra és az új kihívásokra: azt üzeni, #SayYesToTheWorld.

A Mondj igent a világra szlogennel indított kampány a világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít. Ez a Lufthansa számos nemzetközi piacon, különféle kommunikációs csatornákon elindított, új globális reklámkampányának fő üzenete. A német légitársaság történetének egyik leginnovatívabb kampánya megkérdőjelezi a hagyományos gondolkodásmódot és szokásokat, és bemutatja, hogyan gazdagodhatunk a világ felfedezésével, közölte a légitársaság.

A #SayYesToTheWorld kampány részeként a Lufthansa jegysorolást is tart. A sorsolásra regisztrálók repülőjegyeket nyerhetnek a Lufthansa által kiszolgált célállomásokra. A részvételhez mindössze ki kell választaniuk a kívánt úti célt a www.lufthansa.com/sayyes webhely virtuális földgömbjén, majd rá kell kattintaniuk az „Igen” gombra.

A fődíj és a második díj két-két retúrjegy a kiválasztott interkontinentális célállomásra az üzleti, illetve a turista osztályon. A harmadik és a negyedik díj nyertese két-két turista osztályra szóló retúrjegyet kap az általuk megjelölt európai városba. A sorsolásra 2018. április 15-ig lehet jelentkezni, a nyerteseket májusban jelentik be.

A #SayYesToTheWorld kampánnyal a Lufthansa arra ösztönzi az embereket, hogy legyenek nyitottak a világra. Kérdéseket tesz fel, hogy tágítsa látókörüket, és segítsen nekik inspirációs forrásként tekinteni az utazásra. A különféle médiacsatornákon zajló kampány részeként a Lufthansa repülőgép-üléseket helyezett el München, Sanghaj és New York közterein, és arra kérte a járókelőket, hogy foglaljanak helyet bennük, majd mondják el, miért szeretik a világot. A kampány nem kijelentésekre, hanem saját személyes élmények alapján megválaszolható, nyílt kérdésekre épül.

A kampány a Lufthansa nemrég elindított márkafrissítési programjának szerves része. A megújult külsejű repülőgépeket a német légitársaság logójában szereplő daru megjelenésének 100. évfordulóján mutatták be a nagyközönségnek. A kampány kidolgozásában és lebonyolításában a következő ügynökségek vettek részt: Kolle Rebbe (kreatív koncepció), DDB (digitális elemek), Mindshare (médiatervezés) – tudatták portálunkhoz eljuttatott közleményükben.

 

 

 


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!