Legyenek történeteid!

Legyenek történeteid!
Menj ki a szabadba, tapasztalj meg új dolgokat - és teremts emlékeket! Erre épít az új MINI Countryman integrált bevezető kampánya, az „ADD STORIES”.

A kommunikációs kampány 2016 októberében indul és az autó 2017 februári bevezetéséig tart majd. Középpontjában az a felismerés áll, hogy a fiatal városi célcsoport körében az élmények számítanak az új státuszszimbólumnak.

„A MINI Countryman új dimenziót ad a városi MINI márkához – hiszen a városi élethez hozzátartozik, hogy kimozdulunk a hétvégén és új élményekkel, történetekkel térünk haza” – magyarázza Marc Lengning, a MINI márkamenedzsment vezetője.

Az „ADD STORIES” szlogen arra sarkall, hogy a nézők új dolgokat próbáljanak ki. Minden kilométer, melyet új utakon teszünk meg, új élmények és történetek forrása, melyeket megoszthatunk a barátainkkal és a családunkkal.

A prémium kompakt kategóriában versenyző MINI Countryman teljesen áttervezett második generációja tágasságával, funkcionalitásával és sportosságával ehhez kíván hozzájárulni. A MINI Cooper S E Countryman ALL4 változat ráadásul a márka történetében az első csatlakozóval tölthető, teljesen elektromos üzemmódra is képes hibrid modell, amely így a fenntarthatóságot is beemeli a márkaüzenetek közé.

Az „ADD STORIES” minden csatornára kínál tartalmakat, de a középpontjában a digitális marketing, valamint két film, a 60 másodperces CityCountry és a Storyteller áll. A digitális felületek nem csupán a hosszabb filmek megosztására szolgálnak, de a célcsoportok számára személyre szabott posztokat, bannereket és egyéb online hirdetéseket, valamint a párbeszéd lehetőségét is kínálják. A nyomtatott sajtó esetében a MINI a széles elérést biztosító médiumokra fókuszál, a kreatívok pedig természetesközegében, a városon kívül mutatják be a modellt. A márka a fogyasztói élményben hívő partnerek segítségét is igénybe veszi a kampányhoz, a kaliforniai Channel Islands például minőségi fényképes és filmes tartalmakat készít számukra. A Nikon saját KeyMission 360 360 fokos, 4K UHD felbontású akciókamerájának népszerűsítésére is felhasználja az együttműködést.

A modellt 2016. november 18-án mutatják be a Los Angeles-i autószalonon. Európában 2017 februárjától, világszerte pedig egy hónappal később lesz elérhető.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!