Közösségimédia-ügynökséggel dolgozik a Tag Heuer is

Közösségimédia-ügynökséggel dolgozik a Tag Heuer is
A luxusóra-gyártó a Publicis tulajdonában álló new yorki Rokkan ügynökséget választotta közösségi médiás tevékenységének irányítására.

Az elsődleges cél a kiérdemelt (earned) média arányának emelése a márkán, ennek érdekében az ügynökség az online tartalmak előállításában is segíti az óramárkát – írja az AdWeekre hivatkozva az M&M Global.

A Rokkan ügyfelei között megtaláljuk a Sharpot, a JetBlue-t és a Chipotlét is, nemrég pedig a Hyatt Hotels számára készített egy kampányt. Az aktivitás célja a „Hyatt-vendégszeretet” bemutatása volt váratlan helyzetekben, és a közösségi megosztásokat a való világban megélt élményekkel kötötte össze.

A Tag Heuer tulajdonosa, az LVMH célja a versenytársaknál jelentősebb növekedés elérése jövőre. A tavalyi év a CRM aktivitásról, és a jobban célzott üzenetekből következő hatékonyabb értékesítésről szólt a márkánál, ehhez a CRM, direkt- és digitálismarketing-szakértő Tangent Snowball ügynökség szolgáltatásait vették igénybe.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!