Korszerűbb, koszorútlan Cadillac

Korszerűbb, koszorútlan Cadillac
Letisztultabb, áramvonalasabb, és jobban illeszkedik a kocsikhoz – ezzel indokolták a General Motorsnál, miért változtattak logót csúcsmodelljeik márkájánál.

Az új Cadillac-embléma első ránézésre olyan, mintha hatalmas súly nyomta volna össze a régi logót, ezen kívül azt venni észre rajta, hogy elhagyták a luxusmárka jelzését körülvevő koszorút. „A kocsijaink egyre hosszabbak, alacsonyabbak, karcsúbbak; az volt a cél, hogy az emblémában is jelenjen meg ez a fajta márkafejlődés” – szól az indoklás, amely leszögezi: a márka védjegyévé vált emblémán ezen túl nem változtatnak, az továbbra is a Cadillac és az általa képviselt alapértékek, valamint a "Művészet és Tudomány" filozófia jelképe marad. Aki még akar egy olyan autót venni, amelynek hűtőrácsán az 1999-ben elfogadott logó látható, annak sem kell sietnie: az új változat a jövőre bemutatandó ATS Coupé-n jelenik majd meg először.

A logó evolúciója

A Cadillac a leggyorsabban növekvő, teljes palettát kínáló luxusautó-márka az Egyesült Államokban: 2013-ban 22 százalékkal tudta növelni eladásait.

(Képek: (C)General Motors)

Címkék:cadillac, gm, logo, luxus

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!