Kampányol a Burger King

Kampányol a Burger King
A ma induló Trial Weeks kampány célja egyszerre eladásösztönzés és márkaépítés.

A Burger King az idei évben új promóciós platformot vezet be a magyar piacra King Hetek néven. A promóció során limitált időszakban bizonyos termékek kiemelten akciós áron kaphatóak. A kampány célja elsősorban az adott időszakban futó termékek eladásösztönzése márkaépítő jelleggel.

A hazai kreatív koncepció a nemzetközi kommunikációs keretrendszer adaptációjával jött létre, amely a márka ikonikus koronáját helyezi a középpontba. A mindennapi élet egy-egy pillanatába lesünk bele a filmekben, amelyekben valós, mindannyiunk által könnyen azonosítható élethelyzeteket és karaktereket mutatnak be. A vezető ügynökség az Isobar Budapest, a reklámfilmet a Wipe-Art készítette.

Az egész éves kampánysorozatban TV, outdoor, instore és social felülteken kommunikálják az akciós termékeket egy kreatív sorozat formájában. A TV szpotban szereplő karakterek a közösségimédia-kommunikációban új helyzetekben tűnnek majd fel. A kampány médiaügynökségei a Vizeum és az Initiative Media.


Bíró Gábor

Brains Stúdió

Eipl Vilmos

Vizeum Hungary

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!