Jubileumi kampány a McDonald´s-től

Jubileumi kampány a McDonald´s-től
A kampány Nagy-Britanniában és Írországban fut, a kreatív feladatokat a Leo Burnett látta el.

Üvegportált ellepő óriásplakáttal és egyperces szpottal is ünnepli a Big Mac piacra kerülésének félszázadik évfordulóját a McDonald's. Az AdWeek arra hívja fel a figyelmet, hogy a megjelenésében a hetvenes évekbe ugrik vissza a kampány, amely múlt kedden indult a Brit-szigeteken.

Egyszerre szólítja meg az óriásszendvics rajongóit és azokat, akik még sosem próbálták a főételnek is elmenő terméket. Egyszerre jelentkezik a nyomtatott és a digitális sajtóban, valamint a közösségi médiában. Furcsaságaként legfeljebb azt hozhatjuk fel, hogy a háttérben egy olyan INXS-szám szól, amire a Big Mac 1968-as debütálásakor még közel két évtizedet kellett várnia a nagyérdeműnek.


Neulinger Ágnes

Corvinus Egyetem

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!