Imázskampány és új sajátmárka a Rossmanntól

Imázskampány és új sajátmárka a Rossmanntól
A fiatalok irányában építkezik a Rossmann: a friss imázskampányon túl új sajátmárkás termékvonalat is kínál nekik.

Mi kell a nőnek? – ezt a kérdést boncolgatja a Rossmann Magyarország Kft. szeptember elején induló új, televíziós kampányában Árpa Attila, indirekt módon a drogériahálózat előnyeire terelve a figyelmet. A kampány célja, hogy a vásárló drogériáról alkotott képét átformálja, és az alapvető szektorjellemzők helyett – mint a termék, kedvező ár kommunikáció – a márka trendi imázsát hangsúlyozza.

„Az imázskommunikáció célja a márka frissítése, a fiatalabb célcsoport megszólítása, természetesen nem elidegenítve, sőt, szórakoztatva a már meglévő, hűséges vásárlóközönséget. Árpa Attila személyében megtaláltuk azt a vonzó, árnyalt személyiségű embert, aki hitelesen tudja egy férfi szemén keresztül bemutatni a nők gondolatait, egyben a Rossmann erősségeit” –emelte ki Bayer Ákos, a munkát tenderen elnyerő HTX Advertising & Event ügyfélkapcsolati igazgatója.

Bővül a Rossmann sajátmárkáinak köre is: hamarosan megtalálhatóak lesznek az üzletekben a Rival de Loop Young dekorkozmetikai család tagjai. Az elsősorban fiatalok szóló szortimentben a bő választéké, illetve a vidám színeké a főszerep. A hétköznapi sminkeléshez szükséges termékeken túl speciális, például körömdekorációs kiegészítőket is találhatnak az állványon a vásárlók. A Rival de Loop anyamárka, valamint a szintén sajátmárkás Mel Merio parfümök pedig megújult csomagolásban kerülnek a polcokra.

A tavaly 20. születésnapját ünneplő Rossmann Magyarország Kft. 8,9%-os forgalomnövekedésével, 47,5 milliárd forint bruttó forgalmával elérte eddigi legmagasabb eredményét. Idén közel 8%-os fejlődésre és 51,3 milliárd forintos bruttó forgalomra számítanak.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!