Imázserősítő kampányt indít a Fevita

Imázserősítő kampányt indít a Fevita
A gyorsfagyasztott zöldségeket gyártó cég országos ismertségének növelése céljából televíziós kampányba kezdett.

A TVC kampány ötletére és kivitelezésére a cég az Allison Advertising kreatív ügynökséget és a Maxus Hungary médiaügynökséget bízta meg, akik a reklámok koncepcióját, a stratégiai médiatervezést és vásárlást szoros együttműködésben valósították meg.

A három, alapkoncepciót és üzeneteket tekintve hasonló reklámfilm vezérgondolata a márkáról szóló kulcsfontosságú üzenetek a megszokott reklámkörnyezettől eltérő módon való közvetítése. Így a filmekben a Fevita különleges tulajdonságait a „szereplő” kisállatok – tengerimalacok, nyulak és egy bárány - interpretációjában is megismerhetjük. A Maxus az ügyfél céljainak ismeretének birtokában a célcsoport lefedéséhez szükséges csatornamixet állított össze a jelenlegi televíziós piac sajátosságait is figyelembe véve, így a spotok a nagyobb kereskedelmi és kisebb kábelcsatornákon is láthatóak.

A filmek ezen a linken tekinthetőek meg.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!