Idén az eseménykommunikációra fókuszált a MOM Park

Idén az eseménykommunikációra fókuszált a MOM Park
Szakított az elmúlt évek kreatív koncepcióival a MOM Park, és imázskommunikáció helyett idén elsősorban az események népszerűsítésére helyezte a hangsúlyt. A brand erősítése mellett a bevásárlóközpont rendezvényei jelentek meg a kampányfotókon.

Mind a négy kreatív esetében egy-egy modell arca van a középpontban. A smink, a frizura, a styling, valamint a háttérben található ikonikus elemek utalnak az évszakra, és diszkréten kifejezik az aktuális esemény üzenetét is. A kampányfotókon hangsúlyos tipográfiával jelenik meg a rendezvény neve, időpontja, a headline és a legfontosabb információk.

„Legyen légies, könnyed, kommunikatív és prémium. Ezeket a hívószavakat tartottuk szem előtt, amikor megalkottuk az idei koncepciót. A legfontosabb célunk az volt, hogy az évek óta folytatott image kommunikációt ne engedjük el teljesen, viszont az események hangsúlyosan jelenjenek meg a kreatívokon” – mondta el Novák András, a kampányt kidolgozó Aevum Consulting vezetője.

A kreatív koncepció megújítása mellett kommunikációs eszköztárát is frissítette az utóbbi években a MOM Park. Ennek eredményeként a Park magazin nyomán elindított Egyéletstílus.hu életmód portál lassan két éve naprakész és érdekes információkkal látja el a divat, a szépségápolás, a design vagy akár a gasztronómia iránt érdeklődőket. Az online jelenlét erősítése érdekében a bevásárlóközpont tavaly megújította honlapját is, amellyel kereskedelem kategóriában elnyerte Az Év Honlapja díjat.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!